00:41
22.11.2017
(час київський)

Опис процедур

ПРОЦЕДУРИ НА ЗАКУПІВЛЮ

Аукціон на закупівлю - аукціон, який проводиться в мережі інтернет на електронній торговельній площадці з метою пониження ціни лота. На відміну від звичайних аукціонів, електронні аукціони проводяться на відстані (дистанційно) і в них можна брати участь, не перебуваючи в певному місці проведення, роблячи ставки через інтернет-сайт електронної торговельної площадки. Організатор торгів приймає заявки від учасників на проведення аукціону і в зазначений час проводиться аукціон з допущеними до аукціону учасниками торгів. Переможцем аукціону визнається особа, яке виграло аукціон відповідно до його правилами.

Конкурс (Тендер) на закупівлю - конкурентна форма відбору пропозицій на поставку товарів, надання послуг або виконання робіт за заздалегідь оголошеним в документації умовам, в обумовлені терміни. Контракт укладається з переможцем тендеру - учасником, що подав пропозицію, що відповідає вимогам документації, в якому запропоновані найкращі умови.
Тендер підрозділяється на відкритий (участь в якому можуть взяти всі бажаючі юридичні та фізичні особи) або закритий (організатор конкурсу сам визначає учасників).
Тендер може, здійснюється у формі багатоетапного конкурсу (тендеру), при проведенні якого в конкурсній документації робиться вказівка ​​на те, що конкурс проводиться в кілька етапів, число яких може заздалегідь, як вказуватися, так і не вказуватися. Число етапів багатоетапного конкурсу визначається замовником виходячи з складності завдання, якості заявок, поданих учасниками та результатів переговорів з ними.

Запит комерційних пропозицій - заявка на послугу, продукт. Створюється замовником для потенційних постачальників в тендерних і аукціонних процесах.
У заявці формулюються цілі проекту, визначаються критерії якості продукту або послуги, а також оголошуються бізнес-вимоги та критерії вибору постачальника.

Запит цінових котирувань - використовується при відносно невеликих обсягах закупівель серійної продукції, в ході якого після запиту ціни на одну й ту ж продукцію в різних постачальників, вибирається найдешевша пропозиція. Кожен учасник подібних закупівель може запропонувати тільки одну цінову котирування. Переможцем визнається постачальник, що запропонував найнижчу котирування, що відповідає вимогам замовника.

Конкурентні переговори - не є різновидом торгів. Замовник в організаційно-розпорядчих документах по закупівельній діяльності визначає випадки застосування конкурентних переговорів для проведення закупівель. Найбільш частою сферою застосування конкурентних переговорів є закупівлі складної продукції.

ПРОЦЕДУРИ НА ПРОДАЖ

Аукціон на продаж - аукціон, який проводиться в мережі інтернет на електронній торговельній площадці з метою підвищення ціни лота. На відміну від звичайних аукціонів, електронні аукціони проводяться на відстані (дистанційно) і в них можна брати участь, не перебуваючи в певному місці проведення, роблячи ставки через інтернет-сайт електронної торговельної площадки. Організатор торгів приймає заявки від учасників на проведення аукціону і в зазначений час проводиться аукціон з допущеними до аукціону учасниками торгів. Переможцем аукціону визнається особа, яке виграло аукціон відповідно до його правилами.

Конкурс (Тендер) на продаж - конкурентна форма відбору пропозицій на придбання товарів за заздалегідь оголошеним в документації умовам, в обумовлені терміни. Контракт укладається з переможцем тендеру - учасником, які подали пропозицію, в якому запропоновані найкращі умови.
Тендер підрозділяється на відкритий (участь в якому можуть взяти всі бажаючі юридичні та фізичні особи) або закритий (організатор конкурсу сам визначає учасників).